گروه صنعتی حسینی ، در جهت تولید ماشین آلات پخت نان با هدف ارتقاء کیفیت محصولات و تأمین نیازمندی های مشتری و بهبود مداوم محصولات ، به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار به عنوان یک اقدام بنیادی ، سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ۲٠٠8 -۹٠٠۱ Iso طراحی نموده است و متعهد به اجرای آن می باشد.
حال به اقتضای این نظام و بینش ، برآنیم که با بهره گیری از کلیه امکانات و تواناییهای خود و با توجه به آموزش و استفاده از نیروهای مجرب و شناسایی و تحت کنترل در آوردن تمامی فعالیت های مؤثر بر کیفیت ، از طریق اجرای مؤثر سیستم در کلیه سطوح رضایت مشتری را در زمینه تولیدات خودجلب نماییم.
مدیران بخش بازار یابی و فروش  شرکت با مشارکت بخش طراحی و مهندسی ، همواره توجهی خاص به نیازهای تشریحی و  تلویحی  مشتریان داشته است و سعی نموده اند برای ورود به بازار هدف  ،ابتدا نیاز بازار را مورد توجه قرار داده و با توجه به آن اقدام به طراحی  محصول جدید و یا هماهنگ سازی توان و قابلیت های محصولات با بازار  داخلی  نمایند.
 همچنین با بررسی بازار و شناخت نیازهای فعلی و بالقوه طراحی و  ساخت محصولات جدید را مورد بررسی و اقدام لازم قرار می دهند .سپس کلیه  محصولات جدید را مورد آزمایش قرارداده و اقدام به تصدیق طراحی نموده و مجوز  تولید انبوه صادر می گردد.


 
 					 
 					 
 							



